Saturday, March 28

Lepas.


That moment, 
bila dia insist jugak nak datang bawak mak sedara, 
sampai umi cancel nak ke majlis kenduri, 
kalut-kalut pergi kebun cari durian, 
balik terus masak pengat durian dalam kuantiti yang banyak sebab 
katanya dalam 4 buah kereta nak datang, 
mujur lah ada Kak Farah masa tu.

Friday, March 20

Tak suka.

Beli kasut, terus pakai. 
3 minit lepas tu dah mula rasa tak suka.
Lepas tu menyesal gila-gila.
Sebab tak selesa.

Lepas tu tanya kawan nak beli tak?
Sebab nak jual.

Kawan kata okay.

Hmhm perangai ape macam ni.
Selalu jadi macam ni. 


Kita nak balik dah malam ni huhu.
Sedih.