Saturday, April 18

Pilihan.


Mengapa memilih untuk terus bersedih jika kau ada pilihan untuk ketawa? 


Friday, April 17

Berlalu.

Bila kerja di Bank Rakyat ni kan, rasa macam cepatt sangat masa berlalu. 
Tup-tup dah hari Khamis. 
Sekejap sangat.
Hari ini dah Jumaat. 
Rasa macam baru je masak gulai udang hari Jumaat lepas.

Tapi, bila kerja di bank sebelum ni kan, tak pernah pun rasa masa tu berlalu dengan cepat. 
Nak tunggu hari Jumaat tu bukan main lagi lama. 
Seminggu rasa macam sebulan.
Sampai je hari Jumaat, kena lalui hari Sabtu dan Ahad yang tidak menyeronokkan langsung. 
Hujung minggu bukanlah untuk bersenang lenang di rumah sewa. Urghh. 

Walaupun rindu gila kehidupan di KL; rindu nak naik tren-- padahal dulu bukan main lagi kutuk LRT tak mesra penumpang wanita langsung, pergi kerja kena bersesak sesakan dengan lelaki, benci sangat. 
KTM pulak selalu je lambat. 
Tapi sekarang, rindu gila nak naik tren. 

So, hargailah apa yang ada sekarang. 
Bersyukur. 


#cafehopping di Kelantan. Yeah! 
Kat sini dah banyak kafe yang best okay. Tak payah tunggu pergi KL. Haha.